۲۵ آبان ۱۳۸۷

تجمع چند روزه دانشجویان در دانشگاه زاهدان


دانشجويان دانشگاه سيستان و بلوچستان در اعتراض به عدم کفايت مسئولين حراست دانشگاه تجمع کردند.

به گزارش سرويس دانشگاه برنا، دانشجويان دانشگاه سيستان و بلوچستان در اعتراض به عدم کفايت مسئولين حراست دانشگاه تجمع کردند.

شنيده ها حاکي است، حوالي ساعت 18 شنبه شب حادثه ناگواري در دانشگاه سيستان و بلوچستان رخ داد. در اين حادثه دو تن از دانشجويان توسط عده اي غير دانشجو مورد ضرب و شتم قرار گرفتند.

در پي اين حادثه و با تجمع جمعي از دانشجويان، مسئولين امر در محل تجمع حضور يافته و قول مساعد جهت پيگيري حادثه مذکور را دادند. از طرفي تکرار حادثه اي مشابه با افزايش حساسيت دانشجويان روبرو شد.
گفته مي شود در اين حادثه يکي از دانشجويان بر اثر ضربات چاقو مجروح و راهي بيمارستان شد. با وقوع اين حادثه تنها دو روز بعد از حادثه اول عده کثيري از دانشجويان با حضور در کنار مسجد دانشگاه، خواهان پاسخ گويي صريح و سريع مسئولين دانشگاه پيرامون مسائل امنيتي دانشگاه شده و نسبت به عملکرد حراست دانشگاه اعتراضاتي را مطرح کردند.
اين تجمع از 9 صبح ديروز (سه شنبه) آغاز و تا حوالي بعد از ظهر ادامه يافت و اعم خواسته هاي تجمع کنندگان که از سوي شوراي تجمع کنندگان به مسئولين حاضر انعکاس يافت برخورد صريح قانوني با عاملين دو حادثه، پاسخگويي شفاف مسئولين ذيربط نسبت به مسائل امنيتي دانشگاه، افزايش کيفي و کمي سخت افزارهاي حراستي دانشگاه و برخورد جدي با مسئولين مقصر اين حادثه اعلام شد.
ضمنا کاربران محترم توجه داشته باشند بعضی سایتها در این مورد بعضی مسائل دروغ را مطرح کرده اند که بنده به عنوان دانشجوی دانشگاه زاهدان و از حاضرین در تجمع اعلام می کنم که این حرفها کاملا دروغ می باشد

هیچ نظری موجود نیست: